ورم بارداری که اصطلاحا (ادم) نامیده می شود، معمولا در قسمت هایی از بدن مثل دست ها، ساق پاها و صورت مشاهده می شود و از عوارض طبیعی دوران بارداری است. در این قسمت توصیه هایی برای کاهش ورم بارداری ارائه شده است :

۱- به محض اینکه فرصت استراحتی یافتید برای بهبود جریان گردش خون در بدن پاهایتان را در سطحی بالاتر از بدن قرار دهید. در محل کارتان از یک زیر پایی برای میز کار خود استفاده کنید. در منزل نیز سعی کنید به پهلوی چپ بخوابید این کار باعث برداشته شدن فشار از روی وریدی به نام (وناکاوا) می شود. این ورید بزرگ خون را از نیمه پائین بدن به قلب باز می گرداند.

پیشنهاد گاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو: بررسی لیست سیسمونی نوزاد

۲- صبح ها پیش از برخاستن از رختخواب از جوراب های ساق بلند کشی استفاده کنید. این کار مانع تجمع خون در قوزک پاها می شود. اگر با وجود انجام این کار هیچگونه بهبودی در وضعیت شما حاصل نشد با پزشک خود م کنید تا در صورت صلاح دید برایتان جوراب واریس تجویز کند. اگر قصد سفری طولانی دارید سعی کنید در طول سفر پاهای خود را کشیده و هر چند وقت یکبار کمی قدم بزنید.

۳- آب فراوان بنوشید. نوشیدن آب کافی به طرز حیرت آوری در کاهش تجمع آب در بدن مؤثر است. از یک رژیم غذایی متعادل استفاده کرده و تا حد امکان از مصرف غذاهای شور مثل چیبس و بادام زمینی خودداری کنید.

پیشنهاد گاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو: بررسی لیست سیسمونی نوزاد

۴- به طور مرتب ورزش کنید. پیاده روی، شنا از جمله ورزش های مناسبی هستند که انجام آن ها در این دوران توصیه می شود.

۵- در صورتی که ورم همراه با درد یا حساسیت به لمس نباشد می توانید مچ و ساق پاهایتان را به سمت زانو ماساژ بدهید. این کار باعث کاهش تجمع آب در پاهای شما می شود. و در آخر اگر چه ممکن است تحمل این عارضه برای شما کمی سخت باشد، ولی به یاد داشته باشید که این مشکل نیز مثل بسیاری دیگر از مشکلات شایع دوران بارداری موقتی بوده و به محض زایمان از میان می رود. 

پیشنهاد گاه اینترنتی سیسمونی و اسباب بازی بیبی پرو: بررسی لیست سیسمونی نوزاد

منبع : https://babypro.ir/wiki


ویکی بیبی مجله تخصصی بیبی پرو سیسمونی ,بیبی ,بارداری ,کاهش ,بررسی ,لیست ,بازی بیبی ,بررسی لیست ,لیست سیسمونی ,سیسمونی نوزاد ,اسباب بازی ,لیست سیسمونی نوزاد ,گاه اینترنتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی مریم فرزانگان نون آور سایت دنیای ما الوند بلاگ قطره آهن باعث پوسيدگي دندان ميشود ؟ ***بهترین های اندروید*** شیر استیل طراح و اجرای حرفه ای حفاظ استیل روستای جزصالح سفلی بهترین فیلمهای ایران و جهان